13/05/2016

Bralovské intermezzo

Dneska tu pro vás máme první příspěvek z dílny nového člena Mittalmaru, našeho Frodíka. Konkrétně obrázky členů bralovského rodu. Jeden z obrázků byl již dříve zveřejněn na původním blogu Tani, nicméně nyní se na něj můžete podívat i zde. Kromě zobrazení tří dcer Palladina Brala (ano, jde o Pipinovy sestry) se můžete podívat také na jednoho z nejvýznamnějších hobitů vůbec, Gerontia Brala - Starého Brala (hobita, který se jako první spřátelil s Gandalfem a dožil se neuvěřitelných 130 let). Ať se obrázky líbí. :-)




Dcery Palladina Brala - zleva: Berunka, Perla, Barvínka



Gerontius Bral - Starý Bral a jeho samozapínací knoflíky

8 komentářů:

  1. Moc hezké obrázky.Opravdu se povedly.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se. Na hobitkách jde vidět i rodinná podoba

    OdpovědětVymazat
  3. Hobitky jsou skvělé a vesele barevné :) A trochu jsou i podobné Pipinovi

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož hobitky jsem už jednou obdivovala, přesunu svou pozornost ke starému Bralovi, který mě uchvátil! Ten obličej, konkrétně vrásky...Jak to děláš tak realisticky+ten odlesk očí?   

    OdpovědětVymazat
  5. Namalovat starého hobita-to je oříšek, který nezvládne jen tak někdo. Gratuluju :) Má úžasně dobrácký výraz a přitom vypadá... úměrně svému věku (aneb jak řekl jeden pán - v životě jsou 3 období - mládí, střední věk a "vypadáš dobře"). Prostě ukázkový portrét hobitího dědečka. A hobitky jsou taky nádherné, Perla je okouzlující.

    OdpovědětVymazat
  6. Nad Palladinovými dcerami jsem se už dost narozplývala jinde, nicméně pořád mě naprosto okouzlují. Vážně nádherné.
    Ale ten starý Bral! Vypadá tak strašně mile a sympaticky, má úžasný úsměv! Ty vrásky jsou prostě neskutečné, nechápu, jak to dokážeš vytvořit. A má delší vlasy (aspoň se mi to zdá)!
    Teď ho ještě nakreslit zamlada (protože nebyl vždy "starý Bral, že?).
    Obdivuju tě, tvoje portréty hobitů jsou překrásné!

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Děkuji [2]: Jsem ráda, že je ta podoba vidět.[3]: Až tak? [4]: Nějak se vždycky povede
    Nemám nějaký speciální postup.[5]: Děkuji [6]: já se červenám. Děkuji.[7]: Delší vlasy nebyly úmyslem, ale přiznávám, že to tak vypadá. Jsem ráda, že vypadá sympatický. Říkala jsem si, že by se Gandalf nekamarádil s nějakým morousem

    OdpovědětVymazat