03/09/2014

Oblíbené stránky

Protože se nám už seznam oblíbených blogů nevejde do menu, musely jsme vytvořit samostatný článek. Ale to nám zase konečně dává možnost pořádně se rozepsat o osobních kvalitách každého jedince a o jeho blogu.
Pokud se někomu nelíbí, co jsme k jeho odkazu napsaly, napište nám rozzuřený komentář, pokusíme se s tím něco udělat.

EDIT: Aktualizováno 1.6.2016


Tolkienovské blogy

Anekron 2 (ukončen)

Jeremiáš podruhé. Jeho druhý, čistě Tolkienoidní blog. Opět naprosto skvělá fanfikce, nad kterou občas Irith s Polly vedou zuřivé debaty. Už je konečně plně v provozu a bezvadnými povídkami se jen hemží!


Sice elfka se vším všudy, ale také elfka s tak skvělým blogem, že pro jednou můžeme tento prohřešek odpustit. Má naprosto úžasné znalosti Tolkienova světa a čeho se u našich povídek bojíme ze všeho nejvíce je, že se objeví Aredhel a řekne "Tady je chyba, v knize je to jinak". Je hrozně sympatická a má skvělé povídky, i když většinou absolutně nevíme, o čem se v nich mluví :-)


Bezkonkurenčně nejlepší a nejúžasnější blog o Pánu Prstenů. Ernil-i-pheriannath je prostě legenda. Najdete tam naprosto cokoliv a ještě k tomu úžasnou sbírku fotek, z nichž většinou čerpáme, pokud google mlčí.



Původně Tolkienovský blog, teď blog o všem možném, co se fantasy týče. Bohužel nepíše ani nekreslí, ale hlavně pro nás je takovým "zpravodajem" co se ve fantasy světě děje a pokud potřebujeme zjistit nějakou podrobnost do našich povídek, její blog je sázka na jistotu. Eamane nám také obětavě zveřejňuje naše povídky.


Na fantasy zaměřený nový blog, který má hned sedm autorů, mezi nimiž jsou zastupeny všechny možné rasy Středozemě. Blog lidí - Ilian, Erililin a Annie, elfů - Lithiel, Tauriel a Laurien a hobita Genra. Blog bytostí nadaných ve všech možých oblastech (psaní povídek, písniček, malování, hraní na nástroje, lukostřelba, šerm, jízda na koni...), aktivních, milujících knížky, fantasy a především Tolkiena. Je potřeba říkat něco víc? :-)

Finrod Felagund (neaktivní)

Vrbový blog v pořadí již třetího existujícího a druhého žijícího Tolkienovského blogera. Elf tělem i duší, ovšem nutno dodat že sympatický elf. I takoví se občas najdou. A Finrod je čestný zástupce toho elfího druhu.


Jak bychom mohly opomenout toto snad nejslavnější Tolkievské uskupení v Čechách? Nádherné písně, texty veselé i smutné, dobrá nálada a především super obsazení :-)

Šárka (neaktivní)

Asi vizuálně nejkrásnější blog. Není se co divit, Šárka má tak neuvěřitelně uměleckou duši a takový talent, že jediná škoda je, že maluje jenom elfy (jak jí pořád Irith připomíná a na což jí pořád Šárka trpělivě odpovídá, že je to proto, že elfů bylo v historii nejvíce). Maluje hrozně hezky, povětšinou akvarely (občas si říkáme, jak je možné, že dokáže vodovkami stvořit něco takového, když nám se to vždycky úplně rozpije a smíchá dohromady).

Tani (ukončen)

Další nadaná malířka mezi námi! :-) Milovnice Tolkienova světa, která si založila blog teprve nedávno a už se na něm stihla podělit nejen o středozemské obrázky, ale dokonce i o hobity! Čímž si nás navždy získala. Pevně doufáme a věříme, že hobitích i jiných obrázků od Tani bude jen přibývat. A pozor - zatím to sice tají, ale kreslení a malování nejsou jediné její talenty. Frodo se nezdá. ;-)


Sice fanynka elfů a Kořena, ale své místo tady si zaslouží rozhodně také. Když už pro nic jiného, tak pro fantastické lyricko - úvahové povídečky. Ráj pro milovníky Eda Sheerana a velekrále Kořena.

Ostatní blogy

Amit a Girri (přestěhován na na druhé sídlo)

Dvě úžasné blogerky (známé dříve pod přezdívkami Plačící anděl a Chlapeček s plynovou maskou), specializující se především na Doktora WHO, ale nyní i na Pána prstenů. Jejich povídky jsou úžasně emocionální a hrozně hezké. Skvělý blog se skvělými články, co více říct?

Andorianna Eame (resetován)

Další blogerka, která si nás získala. Andoriana je sice spíš pro elfy, ale je to smypatická půlelfka, budiž jí tedy odpuštěno. Super blog plný povídek, návodů, hobitů a také elfských cerepatiček jako je psychlogie apod. :-) Povinnost pro všechny milovníky Tolkiena. (blog Andy se nadále nevěuje tolkienovské tvorbě, ta přesídlila na druhý blog - Moje knihovnička)


Blogerka, u které nikdy nemůžete říct, co si vlastně myslí a kterým tématem se vlastně zaobírá. A to je na ní to hezké, tedy, hezké jsou především její občas melancholické povídky a skvělé grafiky, u kterých si občas říkáme, že vytvořit něco takového prostě není v lidských silách. Zároveň má super názory a v dnešní době tolik potřebný, lehce cynický pohled na věc.

Jeremiáš (ukončen)

Naprosto úžasný autor Tolkienoidní fanfikce, s krásným blogem. Jeho povídky jsou hrozně vtipné a není výjimkou, že v prostředku jeho článku se zděšením zjistíte, že se vám vlastně směje do očí a skepticky vás kritizuje. Vzápětí na to ale musíte zapomenout, protože se z nějaké jeho hlášky svalíte smíchy ze židle. Je to náš první věrný komentátor a, jestli se to tak dá říci, propagátor.


Co o ní říct? Sympatická na první pohled, hrozně vtipné povídky, geniální články... Naprosté zaujetí Tolkienem, nadšení pro naše hobití postižení... pokud by ještě pořád někdo váhal, vězte, že je Jeremiášova sestra, takže talent a lásku k PP má rozhodně v rodině. (blog je zastaven - Kiwi pod přezdívkou Rylandia přesídlila na novou adresu, kde se však již nevěnuje tolkienovské tvorbě)

Lupus (opuštěn na dobu neurčitou)

Začínající, ale velice nadějná blogerka. Vypadá na správného fantasmagorika tak držíme palce a budeme její tvorbu dále pečlivě sledovat :-)

Mexafell (ukončen)

Elfka, která na své zařazení do našich oblíbenců čekala hodně dlouho (jen proto, že je prostě Narwe, což bereme jako prohřešek proti principu). Skvěle píše, nádherně maluje a miluje Tolkiena. Potřebujete vědět ještě něco víc?

Michell (opuštěn)

Hobitomaniak, jehož postižení hobity konkuruje i tomu našemu. Prostě človíček, u kterého jsme hrozně rády, že píše hobití povídky a kreslí svoje skvělé kresby. Kdyby tyto její talenty zůstaly nevyužité, přišel by mittalmar o skvělou inspiraci a blog.cz o úžasnou blogerku.


Super hobití dušička z étericky krásného blogu. Hobity a Středozemí je posedla stejně jako my a je s ní vážně sranda. Její komentáře nás vždy potěší troj a čtyřnásobně více než komentáře ostatních, protože jsou také troj až čtyřnásobně delší. Také má úžasné nápady a energii realizovat věci, kterých jsem se my až donedávna báli.


Původně především PP, pak s ním přestala a věnovala se jen Doktoru Who a HP, ale teď se, jak pevně doufáme, znovu vrátila k Tolkienovi a jeho úžásnému světu. Píše, kreslí a má skvělé nápady, co chtít více?

Ynka-fun (opuštěn)

Bohužel neaktivní blog. Sice ne pouze o PP, ale pokud se vám podaří promotat trochu zmateným menu, najdete doopravdové poklady.

18 komentářů:

  1. Tak tohle o mně ještě nikdo neřekl.
    Díky. A co grafiky týče - popravdě jsem spíš začátečník, když tak koukám na jiné blogy nebo na bráchovy grafické počiny, cítím se velice zahanbena.
    Pořád se ale učím.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No, jeden příklad za všechny. Dneska jsme měly informatiku, Na informatiku máme úplného... elfa . Na konci hodiny jenom mluvil o xenofobii (také nechápu, jak to souvisí). Nudila jsem se a pořád se koukala k Polly na hodinky. Až potom mi došlo, že jsou hodiny také na monitoru počítače. Začala jsem to Polly nadšeně sdělovat. Elf mě zpražil pohledem a zeptal se, co tam tak důležitého řešíme. Hrdě jsem oznámila, že jsem zjistila, že jsou na počítači hodiny. Dal si hlavu do dlaní a ani nemukl (jsem první, komu se podařilo říct něco, po čem by ztratil řeč...) Tolik já a počítače.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ach, to my jsme dneska měli Techniku administrativy.
    Bylo nám sdělenu, že cílem předmětu je naučit se psát na klávesnici všemi deseti a ještě ke všemu bez koukání.
    Už jsem to zkoušela a je to zatraceně těžké. Bez koukání by to ještě šlo, ale strašně pomalu a navíc tak třemi prsty.
    Takže jestli teď budu dělat víc chyb, než obyčejně, je to proto, že to zkouším - pamatuj si to.
    Bože, jestli tohle za ten rok zvládnu, tak to bude zázrak.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já dělám překlepy a chyby i normálně a to píšu jako blesk-sem tam uhodím, většinou tak třemi prsty, s mohutným koukáním.
    Zní to děsivě, skoro, opravu skoro začínám být ráda, že jsem na gymplu. Ale to mě rychle přejde, zítra máme angličtinu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak vy se mě bojíte? Dobré vědět...
    Díky za skvělý popis, asi bych taky měla začít přemýšlet o něčem podobném... (tzn. o oblíbených stránkách)

    OdpovědětVymazat
  6. No, teoreticky jsem byla nejdřív Potterhlá, pak mě okouzlil Doktor, ale ještě jsem nedostala certifikát hobiského postižení Na PP a Hobita jsem totiž neměla dost nápadů a až vy jste mi daly motivaci dát se znou do psaní hobitích ff

    OdpovědětVymazat
  7. Je hezké být tady :) ... Tolkien je jádrem mého blogu a vždy tam pro něj i pro vás bude místo :)

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: No, kupříkladu můj notebook čas neukazoval. O prázdninách jsem si ho vypl, abych neviděl, jak mizí před očima.
    Stydím se, že tak bezostyšně dominuji seznamu a člověk musí překousnout dva odstavce, než se dostane k lidem, kteří opravdu za něco stojí .
    (Ve skutečnosti si mnu ruce a sám Sauron by se lekl mého vítězoslavného chechotu, ale pššt! )

    OdpovědětVymazat
  9. Oh, to je tak zlaté... vy jste tak hodné

    OdpovědětVymazat
  10. ÓÓÓ, můj blog že se stal legendou? O tom se mi před 8 lety, když jsem ho zakládala, ani nezdálo
    Tímto vysekávám pukrle a posílám díky :) A taky vám přeju, aby se vám dařilo :)Jo, a ještě něco... Kdo říká, že jsem neaktivní? :P Nepublikuju nikdy moc pozdě, ani moc brzy. Publikuju přesně tehdy, kdy já sama chci. To vás Gandalf nic nenaučil? (zkráceně, vracím se na scénu, a hodlám přidávat trochu pravidelněji )

    OdpovědětVymazat
  11. Zhluboka dychat! Zhluboka dychat! Zblaznim se radosti. Takove pocty pro mne? Elfa?! Diky mnohokrate!

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, vy jste si nás přidaly?  To je super! Moc děkujeme!
    Já si hned říkala, co se děje... Před dvěma dny se mi návštěvnost na blogu z4násobila. Takže díky moc!

    OdpovědětVymazat
  13. jej, já jsem tu taky! Díky moc, to fakt potěšilo. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Šmankote, já se snad zblázním radostí! Děkuju, děkuju a ještě jednou děkuju! Sice naprosto netuší, jak je to možné nebo čím jsem si to tak zasloužila, ale jsem ráda, že tu jsem. A že jsem objevila vás. Ani nevíte, jakou jste mi tím udělali radost! Tak! A škola neškola, práce neprce, i kdybych se z toho měla ještě vc zcvoknout, za tohle vám prostě musím vytvořit nějaký ten hobití článek! Prostě musím! Jdu to zkusit... A taky za tu obrovskou fůru krásných komentářů, kterými mě, Pipine, tak neuvěřitelně zásobuješ u mě na blogu. Je to ohromně nabíjející, raduju se z toho víc jak malé hobítě. A po dlouhé době tak mám díky Tobě také výraznou motivaci ke psaní. Z toho něco bude...a na bouřku to nevypadá.
    P.S. Ptala jsem se dneska táty a červnovou víkendovou návštěvu schválil, tak už jen zkusit sladit termíny a doufat, že neprojedu zkouškové, což by mi to trochu zkomplikovalo...A tu "větší" - do 10 lidí bychom pak mohli zkusit o velkých prázdninách, když bude zájem. Jen musím teď fakt hodně máknout do školy, abych udělala všechny zkoušky co nejdřív a na první pokus, abych pak měla co nejvíc času na plány, organizaci,přípravy a hlavně realizaci toho všeho, na co se tak těším. Mám připravit nějaký pamflet pro rodiče, aby vás za mnou na ten víkend pustili?    ;) Nebo poskytnout nějaké odkazy na výskyt mého oficiálního, občanského já na síti, aby si mohli udělat obrázek, jaký že to cvok vás chce na návštěvu? ;) Ještě jednou moc díky za všechno,  od objevení vašeho blogu a vás jsou moje dny veselejší a mé hobití postižení roste každým dnem, protože jsem si z toho udělala "terapii". A díky tomu se mám i na co vymlouvat. Nápady rostou jako houby po dešti, nadšení je jako kukuřice v Kraji a...už abychom se mohli vidět!

    OdpovědětVymazat
  15. Finrod Felagund11 října, 2015 00:37

    Strašně moc děkuju za to že tu můžu být. Je to velká čest. A to i pro elfa.

    OdpovědětVymazat
  16. Ach, vy jste si nás přidali?
    Hrozně moc děkujeme a dmeme se pýchou. To si snad ani nezasloužíme.

    OdpovědětVymazat
  17. Já... nemůžu. Nadšením mi srdce poskakuje jako mladý králík mezi jarními nifredily!!!     

    OdpovědětVymazat