20/08/2014

Oblíbené stránky

Rozhodly jsme se, že, aby nedocházelo k nepříjemným nedorozuměním, uděláme samostatný článek, kde vysvětlíme náš systém oblíbených blogů.

Takže, většina blogerů si tam přidává všechny, kteří mu komentují, a průběžně maže ty, kteří jsou neaktivní nebo komentovat přestali. My to děláme úplně jinak. Ten seznam děláme především pro ostatní blogery, aby věděli, kam se mají podívat. Je nám tedy celkem jedno, jestli je blog aktivní nebo ne, důležité je, aby se zaobíral stejným tématem jako my tzn. Tolkienovým dílem. Zároveň nám nezáleží na tom, jestli nám dotyčný komentuje nebo ne. Důležité je, že na svém blogu zveřejnuje své ff povídky, nebo prostě jen články o Pánu prstenů. Ale tím pádem jsou i blogy, na které chodíme rády, komentujeme tam, ale nemáme je v oblíbených zkrátka z toho důvodu, že se tématikou Pána Prstenů nezabývají. Takže, pokud někdo takový čte tenhle článek a chce se dostat do našich oblíbených blogů, stačí úplně jednoduchá věc, napište povídku nebo článek na téma, které s tím naším souvisí, a my vás s radostí přidáme.

Samozřejmě, je tu i pár diskutabilních blogů. Například Scrat máme v oblíbených proto, že ještě před námi napsala ff hobití povídku. Bohužel se ale její blog evidentně PP dále nezaobírá, takže ji asi budeme muset vymazat. Další takový je Aredhel. Je to elfka. Ale má tak skvělý blog, povídky a vůbec, že jsme ji prostě přidat musely.

Tak snad jsme vám udělaly trošičku jasno, co se našeho systému přidávání do oblíbených týče.

8 komentářů:

  1. máte skvely blog :) LOTR je moja srdcovka :)
    zaroven ocenujem vaš system, mate v tom poriadok , super :)

    OdpovědětVymazat
  2. JE TO ELFKA. Jak prostá a všeříkající věta

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Přesně to jsem si taky říkala a musela jsem se při tom usmát. Jinak, děkuji, že jste mě zařadily,vážím si toho. Vězte, že hobity respektuji, mám je  ráda a budu se snažit co nejmíň pobuřovat svým elfismem.
    How.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Děkujeme. A jsme rády, že se Ti tu líbí
    Pořádek? No, já bych tomu říkala spíš něco jako 'tvůrčí nepořádek'. Taky proto jsme oblíbené stránky dala na starost Irith [2]: Přesně

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: nějak jsem Tvůj komentář přehlédla...
    Tak, jestli do elfismu nebudeš zatahovat Legolase, tak to možná překousneme. Možná Když máš nejradši Smíška, tak už jsem Ti skoro odpustila

    OdpovědětVymazat
  6. Možná že napsat nějakou ff povídku na Pána Prstenů by se mi hodilo. (Sarumanův zákeřný pohled.)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Přiznám, že tenhle článek jsme psaly především kvůli tobě, aby ses nezlobila

    OdpovědětVymazat
  8. Jde o to, že já dřív psala LOTR články, ale nikdo je nekomentoval (př. Vztahy v Hobtovi, Kreslím Bilba Pytlíka), takže jsem s tím přestala a na LOTR povídky nemám žádné nápady. Pravda, jednu chystám, ale až později a to je crossover ještě s doktorem, takže...
    No, vaše volba.

    OdpovědětVymazat